Reklama zewnętrzna - projektowanie i montaż reklamy zewnętrznej

Reklama zewnętrzna dla tych, którzy chcą zostać zauważeni

Reklama zewnętrzna kojarzy nam się zazwyczaj z reklamami o dużych gabarytach, które umieszczamy na zewnątrz. Ich właściwa ekspozycja oraz interesujący projekt, są w stanie dotrzeć do wielu nowych klientów.

Jesteśmy właśnie od tego, aby stworzyć dla Ciebie projekt, który przyciągnie wzrok i zaprezentuje Twoją firmę na zewnątrz, nie pozostawiając wątpliwości, że warto skorzystać z usług, które świadczysz. Oferujemy druk wielkoformatowy oraz druk materiałów reklamowych.

Etapy tworzenia reklamy zewnętrznej

Tworzenie reklamy zewnętrznej to proces złożony z wielu elementów, pośród których znajduje się między innymi wizualizacja tego w jaki sposób będzie wyglądał gotowy projekt. Już na pierwszych etapach należy określić w jaki sposób będzie prezentowana dana reklama oraz wziąć pod uwagę miejsce jej eksponowania.

W oparciu o te informacje doradzimy ci czy lepszy będzie baner reklamowy, a może pylon reklamowy. Tworzymy również reklamy znajdujące się na totemach i stojakach. Jeśli zdecydujemy się na reklamę oświetlaną, taką jak na przykład neony reklamowe, to konieczne będzie dobranie odpowiedniego rodzaju oświetlenia. Jeśli jakiekolwiek kwestie techniczne są dla nas niejasne, kontaktujemy się z odpowiednimi profesjonalistami, którzy doradzają nam w tej kwestii, wszystko po to byś był zadowolony.

Daj się zauważyć

Tworzone przez nas litery przestrzenne lub wykonanie logo na fasadzie, to doskonały pomysł dla tych, którzy pragną zaznaczyć swoją obecność, w miejscu w którym znajduje się ich firma. Podobnie rzecz ma się z kasetonami reklamowymi, które zazwyczaj przedstawiają nazwę naszej firmy.

Jeśli chcemy być widoczni bez względu na porę, warto zainwestować w podświetlane kasetony lub podświetlane litery przestrzenne. Tego rodzaju reklama na pewno przyciągnie wzrok i zwróci uwagę przechodniów nawet podczas niesprzyjającej pogody.
Wszystkie z wymienionych rodzajów reklam tworzymy z wielką starannością, w oparciu o kontakt z klientem i w odniesieniu do jego sugestii.